Sunday, October 19, 2008

Messenger Talk

Mloakattoloe: thanx oricum pr uTorrent!!
Mloakattoloe: *pt
Alex J: sa cresti mare
Mloakattoloe: :D
Alex J: de fapt nu
Mloakattoloe: :))
Alex J: ca esti oricum inalta
Alex J: parca...
Mloakattoloe: nu-s chiar asa inalta....stii,cateodata chiar ma simt mica....
Alex J: n-ai vrea sa stii ce imaginatie am
Mloakattoloe: acuma ti-ai imaginat k as fi un fel de "Degetzica"?? :))
Alex J: iti amintesti reclama de la milka in care ursu era legat de copac?
Mloakattoloe: nu :))
Mloakattoloe: aaa, ba da
Alex J: ok, intro situatie asemanatoare sa fii legata de gat cu o coarda de varful copacului iar de picioare legata la sol indiferent de ce. Copacul sa stea putin arcuit astfel incat sa puna pe "fir" o forta de tensiune care in timp sa te ajute la crestere
Mloakattoloe: you are officialy sick! :))
Alex J: si mai si rad
Mloakattoloe: te si vad :p
Alex J: pot sa pun discutia pe blog? ca demult nu am mai avut o asemenea revelatie
Mloakattoloe: care parte a discutiei??...sa nu fie aia in care i sound stupid :p :))
Alex J: numai asta, ultima
Mloakattoloe: fine...nu-i k si cum o s-o vada tot netu :))
Alex J: nu, ca blogul meu e unu retras sus la stana si nepromovat de gugal
Mloakattoloe: vezi, stiam eu ;))
Mloakattoloe: sa-mi trimiti linkul sa vad si io ;;)
Mloakattoloe: tre sa imi fac ceva d mancare...brb ;)
Alex J: aha
Mloakattoloe: pana atunci iti las o intrebare: tu de ce ti-ai facut blog anyway?
Alex J: pofta buna

No comments: