Saturday, May 19, 2007

another mess

Încercând să jucăm şah pe ya**o messenger:

el: sal
el: mit mai lucrezi?
eu: salut
eu: citesc
el: wow
el: ce?
eu: am dat peste niste chestii de Kabbala... niste "cursuri" ale unui rabin

Mai târziu încercând să jucăm şah pe ya**o messenger:

el : noah
el : nu apare
eu : la mine nu
el: nici la mine
eu: era afirmatzie
eu: poate serveru-i bushit
eu: bushit vine de la bush
el: cool
eu: beshina o fi ceva derivat
el: coolshit
eu: beshit
eu: nici asta
el: netul wireless ii fu...t
el: eu is pe wireless amu
eu: poi nici la mine nu apare
el: ....
el: cacat de bou
eu: balega de Phoenix
el: rahat de cioara
eu: la asta me refeream si eu, dar metaforic
el: si eu
el: cioara ii metafora la romm
el: care ii denumirea stiintifica la tzigani
eu: deci de la romm la pheonix pe traiectorie involutiva e cioara
el: bai eu apar cu iddle?
eu: da
el: super
eu: si eu apaream asa candva
eu: ti-am zis
eu: cred ca-i bushit serverul
el: o scris sora-mea cand vin sa ii dau buzz
el: la statusul ei
eu: ba
eu: evreii cred in reincarnare
el: bine fac
el: bravo lor
el: oare hitler stia?
eu: nu cred
eu: daca stia nu-i omora ca isi dadea seama ca nu are rost
el: balega de phoenix
eu: flacari de balaur
el: ai dat foc la besina?
eu: nu... phoenix e o prostie... un balaur a suflat odata flacari pe nas si din greseala i-a iesit sub forma de pasare... si egiptenii de prosti ce erau au crezut ca-i pasare
el: ba nu .. ca pasarea s-o besit si or crezut ca-i balaur
eu: numa daca se caca
el: apoi o stropit un pic
eu: s-o besit cu stropi
el: =))
el: pe o soparla
eu: coor!
eu: :))
el: sunt
eu: asa... dialogul asta ata de creativ trebuie salvat... pentru a servi ca obiect de amuzament
el: :D
el: damn it ... still not working
eu: it's working... but not as it should be
el: cred ca ma pun pe orizontala
eu: inginereste vorbind
eu: si capul pe plan inclinat?
el: nu
eu: sau nu
el: dorm fara perina
eu: replica ce mai buna la "cred ca ma pun pe orizontala"
eu: ar fi
el: ???
el: dar ii fain alanis .. la boombox
eu: "fie tie dupa credinta ta"
el: asa ca mai stau
el: api stii ce zic doi ardeleni cand vad o broasca testoasa?
eu: ceva de Alanis?
eu: un ninja?
eu: ce zic ma?
el: ca..."asta ori ii ceva ori mere undeva"
eu: =))
eu: am auzit replica olteneasca la "De ce nu mananca oltenii castraveti murati?"
el: dc?
eu: ca nu le incape capul in borcan
eu: dar replica lor e: "si ardelenii mananca pt ca le incape?"
el: aha
el: a
el: noah mai vb ca numa ma streseaza si netu asta
el: bye
eu: salut

1 comment:

Laura said...

evreii ortodocsi sigur nu cred in reincarnare