Tuesday, February 15, 2011

denigrare

Astăzi mi-a lăsat cineva pe canalul de youtube următorul comentariu:
2ebooks
2ebooks (4 hours ago)
Ți-au promis masonii un loc frumușel în Noua Ordine Mondiala ca să distrugi Sfânta Credință? Ha ha ha
Nu sunt francmason, nu îmi doresc să devin și nici nu mi-am dorit vreodată. Cândva m-a întrebat cineva dacă aș vrea să fiu francmason și am spus clar că poziția mea este împotriva francmasoneriei și nu se schimbă. Amintesc aici un articol pe care l-am postat pe acest blog în 2008
Nu știu ce anume din activitatea mea pe acest blog sau pe youtube a putut să genereze astfel de suspiciuni și aș dori să aflu și eu dacă am greșit cu ceva. Dacă are legătură cu articolul meu despre Victor Roncea, acel articol va ramane acolo până când va binevoi dânsul să scoată la iveală dovezi concrete care să susțină insinuările campaniei sale impotriva lui Dan Puric.
Pe lângă acestea: nu am nici o preferință pentru nici un partid politic și pentru nici o persoană politică. Nu merg la vot și nici nu voi mai merge. Dacă întâmplător mă mai aflu înscris într-un partid este pentru că la 18 ani eram ceva mai prost.

No comments: