Tuesday, May 22, 2007

windshield

Astăzi am dus un frigider vechi la un centru de colectare pentru fer vechi. L-am chemat pe Alex să mă ajute... Am coborât frigiderul de la etajul 4 pe scări (i-am spus lui Alex:"eu l-aş împinge să se rostogolească... dar mi-e gândul la vecini... ar suna cam tare...") şi am chemat un taxi când am ajuns afară. A venit o Dacia papuc... Până aici totul a fost Ok. În timp ce stăteam în maşină mi-am imaginat pentru câteva secunde cum ar fi fost dacă ochelarii mei ar fi avut ştergătoare (ca şi parbrizul). La destinaţie tariful: 20 RON... pe frigider am primit 8RON... ce bună afacere! Trebuia totuşi să scăpăm de el pentru că ocupa prea mult loc în casă. Mama de o lună m-a tot bătut la cap să fac ceva cu el. În tot acest timp mă gândeam uneori: "ce bine ar fi dacă ar exista în Oradea un centru de colectare pentru aparate electrice şi electrocasnice..." Nu cu mult timp în urmă am aruncat un monitor într-un container pentru gunoi. În ziua următoare era împraştiat pe vreo 8 metrii patraţi în faţa scării. Am vrut totuşi să fac un lucru bun... dar dă-o-ncolo de treabă... aici se descurajează o asemenea atitudine. Trebuie să şi dai bani... nu doar frigiderul (by the way, funcţiona până oamenii aceia vânjoşi de la fer vechi au început să tragă de el în toate părţile(nu l-aş fi vândut nimănui pentru că făcea exces în consumul de alco.... ăă... dro...ă... scuze... curent(era din vremea defunctului moş Neonicolae)))...

No comments: